Gezocht RX-8

Op zoek? Plaats hier je advertentie
Plaats reactie
B.Vullers
Auto: Mazda MX-5 bj 1990

Gezocht RX-8

Bericht door B.Vullers » di apr 24, 2018 6:40 pm

Beste forumleden,
Ik ben op zoek naar een rx-8.
Hoeft niet te lopen en er mag best wat mis mee zijn.
De rest maakt me niet gek veel uit zolang het geen zwaar verwaarloosde wagen vol met deuken en krassen is.
Het liefst onder de €2000.
Papieren zijn wel belangrijk😜
Als je wat hebt zou ik graag wat van je horen via pb.
Alvast bedankt.
Mvg
Bryan Vullers

Kenneth
Site Admin
Auto: RX8 HP Velocity Red

Re: Gezocht RX-8

Bericht door Kenneth » vr apr 27, 2018 7:42 pm

Onder de 2k ga je hier niet veel vinden. Zelfs de compleet begaaide, gaan nog aan een hogere prijs weg.
Wil je iets van die prijsklasse, dan ga je in de UK moeten gaan zoeken.

Hou er rekening mee, net zoals ik in mn andere post heb gezet, maak dat je een groot budget hebt voor je blok in orde te krijgen en eventueel veel andere dingen mee vervangen. Ik weet niet wat je totaal budget is, maar reken op een veelvoud van die 2k voordat je iets deftigs op de weg zet.

We hebben het al verschillende keren gezien, het is heel erg aanlokkelijk om een rx8 te kopen wegens de lage prijs, maar vrijwel niemand houd op dat moment rekening met eventuele zware kosten, waardoor heel veel auto's alweer onmiddelijk terug te koop komen te staan omdat het te duur blijkt om de auto terug aan het werken te krijgen.
RX8 HP Velocity Red

B.Vullers
Auto: Mazda MX-5 bj 1990

Re: Gezocht RX-8

Bericht door B.Vullers » zo apr 29, 2018 10:46 pm

Auto is gevonden.
Duurder als ik van plan was maar voor een nette auto heb ik het geld er voor over.
Reviesie trek ik een aantal duizend voor uit. (en dan zit je er toch een hoop boven als je klaar bent zo gaat het altijd😅)
Fotos volgen binnenkort.
Mvg Bryan Vullers

Plaats reactie