even voorstellen...

Hallo,

Ik ben Herwald, woonachtig in het mooi Zeeuws-Vlaanderen, 52 jaar oud. Vanaf kinds af aan hebben auto's me mateloos geïnteresseerd. Begonnen in een Fiat 127 maar als snel kwam er een Fiat Ritmo 85S. Daarna zijn er heel veel auto's de revue gepasseerd, vooral gezinsauto's vanwege de praktische noodzaak.

Toen de kinderen groter werden, al weer wat speciaals gekocht. Eerst een Matra Murena, daarna een Mercedes 280S van 28jaar oud.

Inmiddels zijn de kinderen de deur uit . Ik heb toen een fiat 500 cabrio erbij gekocht en deze weer verkocht, leuk , maar niet voor mij. Nu rij ik een VW Golf V 2006 , een GT die gechipt is naar 205hp.

Ik ben nu op zoek naar een fijne rijdersauto die de potentie heeft om een klassieker te worden. Daarnaast wil ik ook een cabrio (Mazda mx-5 !)maar alles redelijk low budget. Nu me oa. via het forum verder inlezen.

Wiet weet kom ik over een paar maanden wel via het forum een mooie (en vooral goede) RX8 tegen....

Laat een reactie achter

Rich Text-bewerker Om de stijl van een alinea te bewerken druk je op Tab om naar het alineamenu te gaan. Hier kan je één stijl kiezen. Wanneer je niets kiest wordt de alinea standaard. Er verschijnt een in-line indelingsmenu wanneer je tekst selecteert. Druk op Tab om dat menu binnen te gaan. Sommige elementen, zoals rijke linkinsluitingen, afbeeldingen, laadindicatoren en foutmeldingen kunnen in de editor worden ingevoegd. U kunt er naar navigeren met behulp van de pijltoetsen in de editor en deze verwijderen met de delete- of backspace-toets.