ff voorstellen

Hallo allemaal,

De RX staat hoog op mijn verlanglijstje en gaat binnenkort werkelijkheid worden. De kosten vallen best mee.

Maar.........ik ben redelijk groen met zonnepanelen en wil na hybride rijden over op EV. De meeste nieuwe EV modellen zijn nogal lelijk en nog redelijk aan de prijs. Voor Tesla heb ik veel bewondering, maar (helaas) geen budget.

Waarom niet groen en RX-8 combineren, ik heb al heel veel gezien en gelezen op internet over RX-8 en EV, er zijn er maar heel weinig die omgebouwd zijn.

Oh ja, misschien heeft het met m'n leeftijd te maken........op naar de 50.

Naam: Willem-Jan

Reacties

• Welkom op het forum! Heel tof om te zien dat je dit gaat doen. Hoe ga je het allemaal doen ? Lijkt mij al met al toch een aardig bedrag om het netjes te regelen TOV een Tesla 2e hands ?

Laat een reactie achter

Rich Text-bewerker Om de stijl van een alinea te bewerken druk je op Tab om naar het alineamenu te gaan. Hier kan je één stijl kiezen. Wanneer je niets kiest wordt de alinea standaard. Er verschijnt een in-line indelingsmenu wanneer je tekst selecteert. Druk op Tab om dat menu binnen te gaan. Sommige elementen, zoals rijke linkinsluitingen, afbeeldingen, laadindicatoren en foutmeldingen kunnen in de editor worden ingevoegd. U kunt er naar navigeren met behulp van de pijltoetsen in de editor en deze verwijderen met de delete- of backspace-toets.